Unatkozó üzletemberek egy kis csoportja érdekes játékot talált ki magának. Pénzzel rávett vagy erőszakkal kényszerített embereket kell levadászniuk egy adott területen belül. A „sport”nak hamarosan futótűzként terjedt a híre, így mások is beszálltak a játékba. Egyre kitartóbb, nehezebb ellenfeleket kerestek maguknak, ám ezzel egy időben az üldözők létszáma is nőtt. Mostanra több kisebb csapat is verseng a trófeák megszerzéséért, a menekülőknek pedig minimális esélyt kínálnak a túlélésre
A játék célja: elfogni a menekülőket, mielőtt értesíthetik a hatóságokat erről az illegális embervadászatról. Ezen kívül az, hogy több egymással szemben álló csapat egy előre meghatározott (a többi csapatétól eltérő) útvonalon haladjon végig és az egymást rendszeresen keresztező csapat mozgások során kialakuló konfliktusokat „kezeljék”. A csapatok nem ismerik előre a saját útvonaluk pontos részleteit (az állomások sorrendjét), mindig csak a soron következő állomás pozíciójáról szerezhetnek tudomást az éppen meglátogatott regisztrációs ponton. Az a csapat győz, amelyik a legtöbb áldozatot tudja szedni, egyenlőség esetén pedig aki rövidebb időn belül teljesíti a teljes útvonalat vagy a játék végéig több pontot jár be.
A Rajok:
~10 fős csapatok fognak egymással versengeni, mindegyik raj saját HQ-val rendelkezik, amely visszaálló pont is egyben. A HQ-k nem számítanak harci területnek, tehát tilos ostrom alá venni vagy a HQ-n tartózkodó csapatnak onnan kifelé támadni! A HQ-n a sárga találatjelző kendő viselése kötelező! A rajok külön jelöléssel lesznek ellátva. Sajátokat azonosítsd, mindenki más ellenség. Minden csapatban lesz egy (!!!) Medic (fehér alapon vörös keresztes karszalaggal lesz azonosítva), mely szerepet kizárólag a visszaálló ponton cserélhetnek egymás között a csapat tagok!
A Menekülő emberek:
Pár fő egy külön csapatot fog alkotni, akiknek a feladata az lesz, hogy túléljék az eseményt és a pontok végig járása alatt lehetőséget szerezzenek a hatóságok értesítésére. Miközben menekülnek a pontjaikon különböző tárgyakat kapnak, melyek segíthetik őket. Az, hogy egy rajként vagy külön-külön mozognak, magányos farkasként vadásznak vagy összehangolt rajtaütéseket szervezve gerilla harcmodort folytatnak, ez csak rajtuk múlik.
Medic
A „Normál” Csapatok Medic rendszere:
Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.
Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendővel/sapkával tesznek a fejükre. Ezután 5 percük van a „kivérzésig”, azaz ennyi idejük van arra, hogy a saját csapatuk Medic-je gyógyítsa őket. Csak és kizárólag a Medic gyógyíthat, Őt kettő rajtársa egy idejű egy perces érintésével lehet egyszer gyógyítani. Nincs korlátozva a gyógyítások száma Játékosonként, viszont ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott Játékos hangos „HALOTT VISSZATÉR A HQ-ra!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul a csapata visszaálló pontjára. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a Medic vagy egy másik csapat tag kihúzza a sérültet a tűzvonalból és utána fogva tartja a sérült csuklóját egy percig, majd mind a ketten folytathatják a játékot. A kilövés utáni fél percben a sérült játékos lassan (!!!) mozoghat a medic vagy fedezék felé. Amennyiben a Medic-et támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni az 1 perces gyógyítási folyamatot. A HQ-ról visszaállni minden 15. percben lehet (pl.: 10:15; 10:30; 10:45; 11:00; …).
A menekülő emberek medic rendszere:
Találat esetén hangos „MEGVOLT, KIESTEM!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendővel/sapkával tesznek a fejükre. Számukra nincs medikelés, a találat után egy perc várakozás után a kilövés helyén visszaállhat a játékba. Sérültként az első fél percben lassan mozoghat
Dresscode:
Rajonként egységes ruha ajánlott, de rajonként eltérő színű karszalagot biztosítunk
Autók
Rendelkezésünkre fog állni pár darab működőképes, de közúti közlekedésre alkalmatlan gépjármű. Ezeket csak és kizárólag az arra kijelölt szervező vezetheti! A sofőr mindig VIP, kérlek ne vonjátok bele a játékba! (értelmezés: ne raboljátok el őket!!!)
Mire használjuk őket?
Off game: a kezdés előtt a saját HQra szállítjuk a messzebb kezdő rajokat
Off game: bármely veszélyhelyzetben, baleset esetén azonnal a helyszínen tudunk lenni
A nap menete (Olvasd végig!!!)
Találkozó a Parkolóban. Itt lesz a regisztráció és a kronó is. Regisztrációkor 5.000.- Ft-ot kell fizetned, kapsz egy karszalagot, amit végig viselned kell. Aztán összepakolsz és mész kronózni. Eligazítás 9.30-kor. Itt kapják meg a csapatok a borítékokat, amiben a kezdési pontjuk lesz, illetve az útvonal első pontja. Ha lekésted az eligazítást, akkor megállsz a parkolóban, nem zavarod a többieket és csak utána regelsz. Ezután mindenki a raj pk által kihúzott kezdőpontra pakol, erre a napra az lesz a kijelölt Hq. Parkolóba csak akkor gyere vissza, ha feltétlen szükséges. A távolabbi pontokra kocsik viszik a rajokat. Kérlek itt ne kezd el, h 200m-re is vigyünk el, melegíts be, mert k..va sokat fogtok menni a nap folyamán… Rádión kapott jelzésre indul a játék, minden csapat egy időben indulhat el. Szünet, pihenő központilag NEM lesz, akkor pihensz, amikor akarod, ám a többiek addig is haladni fognak. Amikor vége a játéknak, a szervezőnél kell jelentkeznie mindenkinek, személyesen (!!!) és a karszalag leadásakor kapja vissza mindenki a különbözetet.
Miért kell ez? Ez egy hatalmas terület, kb. 270.000 m2. Ha itt vki elkeveredik, baleset éri, eltűnik azt észre sem vesszük. Nem szeretnénk a játék végeztével még hajtóvadászatot végezni vki után, aki esetleg korábban hazament csak azt nem jelezte.
Játékmenet
A választott borítékban lesz a kezdőpontja a rajnak. Ide átcuccol mindenki és ide is kell visszamennie amikor újra indul. Ez safe-zone, ki- vagy belőni tilos. Innen rádión kapott jelre kell indulnia a csapatnak a borítékban kapott első pontra. Adott pontra érve a rajparancsnok (csakis ő!!!) letépi a megadott számmal jelzett tikettet. Ezen ismét lesz egy betű és egy szám. Ekkor be kell rádiózni a szervezői csatornán, bediktálni amit leszakítottatok. A betűvel jelzett pontra kell menni és az adott számú tikettet leszakítani. És így tovább…
- Csakis raj pk. szakíthat tikettet!
- Azonnal rádiózni kell a szervezőnek!
- Szervezői csatornát feleslegesen ne foglald!
- Fps limitek: MASZ szerint
Sorozat: van
Bio BB használata kért és ajánlott
Pirotechnika szigorúan tilos!
Civis kiskönyvvel a játék díja 3.000.-
Globális csevegő
...további hozzászólások