Üdv!
Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C.A.T. Új pályája az Aréna, ami a Digép ipari parkban található (Régi pályával szemben lévő utca végén). A pálya egy nagy belső térrel rendelkező épület több szinttel, szobával, és lépcsővel, valamint külső épületekkel és erdős területtel.
Hely:
R.C. ARÉNA
DIGÉP Ipari Park /DIGÉP Industrial Park
Miskolc, Kerpely Antal u., 3533
48.093801, 20.720074
Dátum: 2022.10.23.
Szervezők:
Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét
Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek
Menetrend:
Kapunyitás: 8:00 (érkezz időben vagy jelezd a késésed)
Chrono: 8:30 (1 üres tárral érkezz )
Eligazítás: 9:30 (menetkészen, játékra készen állva)
Kezdés: 09:45 - 10:00
Vége: ~ 16:00
Belépő: 09:00-ig 3000HUF, 09:00 után 3500HUF
Hölgyeknek ingyenes!
Kötelező és Javasolt felszerelés:
Kötelező a védőszemüveg használata! Elsősorban az arc vonalához szorosan illeszkedő (szivacs vagy gumiharang) perforált acéllemezes vagy polikarbonát szemüvegek használatát javasoljuk! Nekünk ez a típus vált be: https://www.taiwangun.com/tactical-glasses-goggles/panoramic-ventilated-goggle-clear-olive-pj
Narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte minden Játékosnál!
Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő!
Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!
Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos!
Lámpa vagy tracer használatával történő torkolattűz imitáció a földalatti és sötét területeken kötelező!
Játék leírás:
A játék célja az, hogy több egymással szemben álló csapat egy előre meghatározott (a többi csapatétól eltérő) útvonalon haladjon végig, és az egymást rendszeresen keresztező csapat mozgások során kialakuló konfliktusokat „kezeljék”. A csapatok nem ismerik előre a saját útvonaluk pontos részleteit (az állomások sorrendjét), mindig csak a soron következő állomás pozíciójáról szerezhetnek tudomást az éppen meglátogatott regisztrációs ponton. Az a csapat győz, amelyik a legrövidebb időn belül teljesíti a teljes útvonalat.
A Harcoló felek:
A Csapatok
Létszám: a résztvevők 90%-a.
Csapat jelölés: csapatonként különböző színű karszalagok, mindkét felkaron.
Szerveződés: max. 10-15fős (8-12fő lövész + 2-3fő Medik) csapatok.
Célok: Lásd fentebb.
Visszaálló pont(ok):
A csapat harcképtelenné válása esetén a játék elején számukra kisorsolt alap visszaálló ponton (HQ) élednek újra negyed óránként (10:15; 10:30; 10:45; 11:00; stb.). A HQ-k nem számítanak harci területnek, tehát tilos ostroma alá venni vagy a HQ-n tartózkodó csapatnak onnan kifelé támadni! A HQ-n a sárga találatjelző kendő viselése kötelező!
Medikelés:
Minden csapatban lesz két vagy három fő Medik (extra fehér karszalaggal lesz azonosítva mindkét felkaron), kizárólag ők gyógyíthatnak. Ezt a szerepet kizárólag a visszaálló ponton cserélhetik egymás között a csapattagok! A csapattagok bármennyiszer gyógyíthatóak, viszont a Medik egyszer sem, neki az első találat után azonnal a visszaálló pontra kell mennie. A sikeres medikeléshez a sérült játékos csuklóját kell fogni egy percig megszakítás nélkül! A kivérzési idő 5perc (amit nem kötelező kivárni), ennek letelte után a játékos azonnal a visszaálló pontra megy, ahol negyed óránként tudnak újra éledni.
Orvlövészek
Létszám: max. 7fő.
Csapat jelölés: nincs.
Szerveződés: max. két fős csapatok.
Célok: Vadászat a regisztrációs pontok felkeresését végző Csapatok tagjaira.
Visszaálló pont(ok):
Külön HQ-val rendelkeznek (Trafóház emelete, C-pont feletti védett ház), amely visszaálló pont is egyben. Itt a visszaállás folyamatos. A HQ-k nem számítanak harci területnek, tehát tilos ostroma alá venni vagy a HQ-n tartózkodó csapatnak onnan kifelé támadni! A HQ-n a sárga találatjelző kendő viselése kötelező!
Medikelés: Nincs medik lehetőség, az első találat után azonnal a visszaálló pontra megy az adott játékos.
Általános szabályok
Tárhasználat/BB limit:
High/mid/low/real-cap tárak használata engedélyezett!
Tárazás csak a visszaálló ponton megengedett!
Pisztolyok, sotik: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma.
Rohamfegyverek,SMG-k: max. 500BB (összesen/fő) lehet egyszerre betárazva.
Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál 2500BB lehet betárazva.
Félautomata/DMR: összesen 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 80BB/tár), másodfegyver kötelező!
Ismétlő mesterlövész fegyverek: max. 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 40BB/tár), másodfegyver kötelező!
Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!
Épületen belül 200fps-alatt mehet a hosszabb (max. 20db. BB) sorozat, illetve 200 és 300fps között engedélyezett a rövid sorozat (max. 5db. BB) is.
Kézigránátok: Kézi erővel ejtve, gurítva (nem dobva!) célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet! Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5x5m-nél kisebb alapterületű szobában mindenkit találat ért, ennél nagyobb szobában vagy nyílt terepen 5m sugarú körön belül sebez minden ott tartózkodót (ez a szabály érvényes a BB szóró gránátokra is, azaz nem csak a kiszórt BB általi találat számít). Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie. Gránát találat esetén nincs medikelés, azonnal a visszaálló pontra megy újraéledni a játékos. Visszaállásonként 1db. gránát /fő használható!
Pajzs használat: A Pajzsok maximális mérete 1,5m x 1m. Pajzs mellé kizárólag pisztolyt lehet viselni melynek esetleges sorozatlövés funkcióját (<200fps) tilos használni! Fontos: kizárólag célzott lövést lehet leadni a pajzs mögül a pisztolyt kitartva és a célzáshoz minimálisan kihajolva! Dobtár használata tilos a pisztolynál pajzs használat mellett, a max. tárkapacitás 100db. BB!
Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg.
Találatjelzés
Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.
Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre. Ezután 5 percük van a „kivérzésig”, azaz ennyi idejük van arra, hogy a saját csapatuk Medic-je gyógyítsa őket. Csak és kizárólag a Medic gyógyíthat, Ő maga viszont nem gyógyítható, neki az első találat is az alap visszaálló pontra való azonnali visszatéréshez vezet. Ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott Játékos hangos „HALOTT VISSZATÉR A VISSZAÁLLÓRA!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul az alap visszaálló pontra. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a Medik vagy egy másik csapat tag kihúzza a sérültet a tűzvonalból és utána végezheti el a gyógyítást. Amennyiben a Mediket támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni a gyógyítási folyamatot.
A baráti tűz is találatnak számít, viszont ilyenkor a lövést leadó játkosnak kell bemondani a találatot és a találatjelző kendőt feltéve a visszaálló pontra menni/mediket kérni a játékmódtól függően!
Késelésnél egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb. A megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának különjelezné, azonnal a visszaálló pontra indul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben.
Különleges szabályok:
A pályán a MASZ 2015 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!
Öltöző területén nincs lövöldözés illetve a Replika nem lehet betárazva!
Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet!
Halott nem beszél! Ez alól csak abban az esetben térhetnek el, ha a csapattársai keresik rádión, ekkor is csak a annyit erősíthet meg, hogy kiesett a játékból!
A zöld hálóval letakart ablakokon/korlátokon átlövés nincs!
A3-asnál kisebb méretű nyíláson közelről nincs átlövés!
A korlátok, ablakok síkján túlra nem lóghat a replikák csöve, ablakokon/korlátokon ki/áthajolni tilos!
Az épületből kifelé illetve épületre lövésnél kizárólag egyes lövés engedélyezett!
Szinteken van átlövés.
Épületből ki és befelé csak ajtónyílásokon és ablakokon lehet lőni. Zöld Hálón átlőni tilos!
Piros-fehér jelölő szalagon áthaladni tilos, csak átlőni szabad!
Masz 2015 + Szülői engedély formanyomtatvány: (http://www.softair.hu/airsoft/szabalyzat.html)
Globális csevegő
...további hozzászólások