MAN H U N T 7
Hetedik alkalommal zajlik a küzdelem!12 raj részvételére számítunk, rajonként min. 4 - max. 10 fővel.
A játék célja a műveleti területen található egymásra épülő küldetéslánc teljesítése, lehetőleg a játékidő vége előtt! A rajok önállóan hajtják végre a küldetéseket a nevezetes pontokat bejárva, az ott található utasítások alapján, játék stílusukra jellemző habitussal! Agresszív rajtaütős-visszavonulós, vagy óvatos felderítés-biztosítás a raj stílusa!? Hozzatok ki a legtöbbet a MANHUNT küldetéseiből; játsszátok megfontoltan milsim stílusban, vagy alkalmazzatok gyors rajtaütéseket.
„A MANHUNT egy egész napos feladat orientált játék, ahol találkozhatunk szinte minden ismert játékmóddal és úgy játszhatjuk végig, ahogyan számunkra a legkényelmesebb, vagy legeredményesebb.” (Üvegműves)
0. NAP / BELÉPTETÉS
• Pénteken kapunyitás 16:00h, sátorozásra, épületben alvásra is van lehetőség.
• A Harsee Bár és a terasz rész (szalonna sütő, sör pad placz) 24:00 -ig nyitva!
A 0. nappal kapcsolatos kérdéseket, igényeket lent a topikban részletezzük!
• Szombati kapunyitás 8:00h, védő szemüveges belépést követően a bejáratnál a szokásos helyen kényelmesen le cuccolhattok, lehetőlag rajonként - mindent vinnetek kell majd a Ledobási Pontra.
• A kronózás előtt a LŐTÉREN tudjátok a replikákat belőni, optikákat beállítani.
• A regisztrációhoz a pontos belépődíjjal érkezzetek - pénzváltásra nincs lehetőség!
A belépődíjat adomány hozzájárulás formában van lehetőségünk elfogadni a kihelyezett "ADOMÁNY" feliratú dobozban.
• Regisztrációt követően a igyekezzetek a felszerelést rendezni a mihamarabbi kezdés reményében!
• Kronózásra beállított HOP UP -al, kitárazva érkezzetek!
• A fegyver szabályokat (MASZ -és FPS korlátozásokat) sértő replikák nem vehetnek részt a játékon!
• Kronózást követően kapuzárás, majd gyors eligazítást, sorsolást tervezek.
• A ledobási pontok (DROP ZONE) sorsolását követően a rajok bevonulnak a ledobási pontokra.
• Kezdés az eligazításkor meghatározott időpontban; a raj rádiós bejelentkezését követően!
PROTIP: A rajok törekedjenek az egységes DRESS CODE -ra! A MANHUNT öltözködési szabályai igen lazák, szabadon választhatók - lehet full geardo vagy kényelmes utcai viselet. Rádió csatorna is szabadon választható, kivéve a 8CH! A kódolt csatornák előnyben!
DROP ZONE - LEDOBÁSI PONT
A rajok "ejtőernyővel érkeznek" a műveleti területre; az eligazításon kisorsolt ledobási pontra.
4. LEDOBÁSI PONT, 4. NEVEZETES PONT JELZÉSE A TAKTIKAI TÉRKÉPEN

A DROP POINT - a taktikai térképen jelölve - a műveleti terület határsáv mentén található, egyben visszaálló pont is, nem támadható, nem rabolható. Miután a raj berendezkedik és készen áll a küldetés megkezdéséhez a rádiósnak be kell jelentkeznie a Műveleti Tiszthez - azonosítja a rajt és DP. pozícióját, valamint beolvassa a ledobási ponton kifüggesztett Feladat Táblán lévő első küldetést! A Műveleti tiszt mindezt visszaigazolja, rögzíti és indítja a rajt!
A 4. LEDOBÁSI PONT FELADAT TÁBLÁJA

A DROP PONT a visszaállópont; mobil HQ - itt történik majd a lőszer vételezés, tárazás, gránát szerelés, kötszer készlet rendezése, taktikai visszaállás, evés ivás stb. Érdemes a ledobási pontot kényelmesen kialakítani és a hozzá szükséges cuccokat, egy napos felszereléseket magatokkal vinni (esővédő ponyva, szemeteszsák, ülőke/asztalka, étel/ital stb.) Tegyétek hasznosan kényelmessé a ledobási pontot, gyakran "visszatérő vendégei" lesztek.
DROP POINT - "MINTA"

KÜLDETÉS LÁNC
A rajok a nevezetes ponton (N.P.) található Feladat Táblán kapják a küldetéseket, azt végrehjtva minden esetben a következő N.P. -ra jutnak.. és így tovább, egészen a végső 13. küldetésig! A nevezetes pont elérését be kell rádiózni a Műveleti Tisztnek, igazolva a tartózkodási helyet -és a küldetések státuszát.
FIGYELEM!
Az épületeket jelölő számok nem minden esetben egyeznek a Nevezetes Pontok számozásával!

Az elért nevezetes pontot a Feladat Tábla bal alsó sarkában található szám igazolja (NP006) - ezt az azonosító számot kérheti a Műveleti Tiszt - így igazolván a helyes poziciótokat. Az így közölt adatokat berádiózva a Műveleti Tiszt rögzíti a sikeres küldetések státuszát! Hibás feladat végrehajtás esetén a helyre igazítást valamint az "in game jutalmak" kiosztását szintén a Műveleti Tiszt szervezi és osztja ki.
3. NEVEZETES PONT FELADAT TÁBLÁJA

JÁTÉK FELADATOK
● Alakítsátok ki a visszaálló pontot a ledobási zónában.
● Menjetek a nevezetes pontra, rádiózzátok a pozíciót.
● Hajtsátok végre nevezetes ponton az Feladat Táblán található küldetését!
● Tervrajz megszerzése, értelmezése.
● Kód kulcs megszerzése.
● Alkalmazzatok sajátos taktikát a beszivárgásra, rajtaütésekre.
● MANHUNT! Szerez egy karszalag (kendő) kódot!
● PVP - mindenki ellenfél a pályán!
PT: 8 Nevezetes Pont -nak kulcsfontosságú szerepe van a végjátékban aktiválandó szirénás egység bekapcsolásában, ugyanis az épületben található a Tervrajz, amiből kiderül, hogy hol, mivel és miként tudjátok a szirénát aktiválni a végső; 13. küldetésben! Az épület meglepetésekkel, korom sötétségben várja a játékosokat!
MŰVELETI TISZT / RÁDIÓ JELENTÉS
A START -ot követően minden nevezetes pontra érkezéskor be kell jelentkezni a Műveleti Bázisra! A Műveleti Tiszt rögzíti a rajok sikeres küldetéseit, felügyeli a küldetések helyes sorrendjét, felhívja az esetleges hibákra és a hiányosságokra a figyelmet! A PMR-8 CH. rádiózása érthető, egyirányú közlés kell legyen, amit a Műveleti Tiszt minden esetben visszaigazol. A Feladat Táblák értemezését követően az utasításokban leírtak szerint folytatjátok a küldetést eljutva a soron következő Nevezetes Pontra.
PT: Amikor a BRAVO raj eléri a 11. Nevezetes pontot - így jelenti: "Zérónak a BRAVO jelenti, tizenegyes nevezetes pont elérve; NP131 - következő feladatunk MANHUNT, vétel."
FIGYELEM!
A PMR-8 CH. csak a Műveleti Tiszt hívásakor kapcsoljátok be, elkerülve a "zűrzavart" a jelentésekkor.
MANHUNT / MANHUNT CODE
Néhány nevezetes ponton található a MANHUNT küldetés!
Feladat: rajtaütni egy ellenséges rajon, a raj számozott találatjelzős tagjaitól a kódot -kódokat begyüjteni. A megszerzett kódokból egyet - a soron következő Nevezetes Ponton a rádióforgalmazáshoz csatolva, azt érthetően közölni kell a Műveleti Tisztnek. Csak érvényes kóddal folytathatjátok a küldetést!
FIGYELEM!
A karszalag kódokat felváltotta a piros / fehér találatjelző -re hímzett kód rendszer!
PT. Igy rádiózol a 12. Nevezetes Ponton; "Zérónak a BRAVO jelenti, tizenkettes nevezetes pont elérve; NP612 - MANHUNT kódunk: 404, eligazítást kérünk!
ROGUE WALKER
A műveleti területen találkozhattok egy szabotőrrel, WALKER -el! Egyetlen feladata; hátráltatni a küldetések sikeres végrehajtását! Arcát és ruházatát páncél borítja - likvidálni igen nehéz; test páncélját működtető energia cellák egyikét kell meglőnötök - Walker kilőtt státuszát az energia cellák látványos fény orgiája jelzi; öt percetek van, hogy elvegyétek a dögcéduláin található kódok egyikét. A Műveleti tisztnek bediktált "Walker kódok" extra előnyhöz juttathatják a rajt!

VÉGJÁTÉK - A 13. KÜLDETÉS
Az utolsó 13. küldetés a kódkulcs és az információk birtokában tudjátok végrehajtani, amire a Műveleti Tiszt ad eligazítást és engedélyt!
Feladat: érjétek el a rádió állomást, a terv rajz segítségével és a kulcsal aktiváljátok a nyomógom panelt = megszólalnak a szirénák. Amennyiben a raj sikeresen "megszólaltatta a szirénát" - számukra a játék véget ér, levonulnak a ledobási pontra!
A NYOMÓGOMB PANEL HASZNÁLATA
MEDIK RENDSZER / VISSZAÁLLÁS
MEDIK RENDSZER: (Hybrid medic)
● 1. találat – önellátás;
Hangos “MEGVOLT/TALÁLAT/HIT-HIT” -és fedezéket keresel. Mászol, kúszol, gurulsz, NEM SÉTÁLHATSZ! Rádiózhatsz, kommunikálhatsz társaiddal... Jól alkalmazd a fedezéket, hiszen a találat "bemondását követően" ismét lőhető vagy! Egy perced van, hogy túléld - ez idő alatt a fegyver használata TILOS!
A Médik rendszer a visszaálló pontokon indul újra, a kötszer készlet begyűjtését követően - vagyis az "önellátást" a műveleti területen csak egyszer, az első találatnál alkalmazhatjátok!
● 2.(3.4…) találat - dedikált medik;
Hangos “MEGVOLT/TALÁLAT/HIT-HIT” – el és felemelt NARANCS / FEHÉR / PIROS találatjelző kendővel jelezed kilőtt státuszod, majd ketyeg az 5 perces kivérzés! Jól láthatóan mutatod a találatjelző kendőt, segítve a kódok leolvasását. A tűzvonalból elmozdulhatsz, viszont NEM SÉTÁLHATSZ EL - várod a mediket!
● Öt perc lejár; kivéreztél: találatjelzővel a HQ-ra sétálsz, vársz a rajod a visszaállására.
● A rajt Dedikált Medik gyógyítja a rendelkezésére álló kötszer készlet erejéig! Rajonként 10 db. gumis kötszerre számíthattok.
● A Dedikált Medik önmagát gyógyítja 2 db.kötszerrel 2 perces időintervallumma!
● A gyógyítás menete; becsületesen kivárt 1 illetve 2 perces kötszert felhelyezés, majd kéz rátétel a "sebre"! A találat jelző kendőt a medik veszi le és adja vissza. A medikelés félbe szakítható, ekkor az medikelési idő újra indul!
● Baráti tűz - TALÁLATNAK SZÁMÍT!
● Fegyvertalálat esetén hangos "FEGYVER TALÁLAT" -kiáltasz; másod fegyvereddel játszhatsz tovább!
● A GRÁNÁT/I.E.D. épületben használható, egy adott szobában/légtérben mindenkit halálra sebeznek - sérültje(i) 2 db. kötszerrel gyógyítható 2 perces időintervallummal!
● A lekéselt játékos nem gyógyítható!
● A lekéselt / kivérzett – azaz visszaállóra sétáló játékostól kód nem kérhető!
PT. A Manhunt kód megszerzését követően késeld le a játékost, így gyengítheted a rajt, illetve a másik raj nem tudja begyűjteni a kivérzését váró játékostól a kódot!
Ne feledjétek a kötszerkészletet visszaállást követően rendszerezni a ledobás ponton!
A Manhunt kódokkal rendelkező játékosok FEHÉR vagy PIROS találatjelzőt használnak.
Műveleti területen a talált jelző kendőket és Medikus titulust agymást között cserélgetni TILOS!
RAJ VISSZAÁLLÁS SZABÁLYA: (RAJ pk. szabály)
A raj visszaállása és a kivérzési idő becsületes kivárása nagyban befolyásolja a Manhunt kódok sikeres megszerzését; ezért taktikai visszaállását kizárólag kivérzett raj PK. kezdeményezhet! A Raj PK. találat jelzőkendője PIROS!
Medikusok a kötszer készletet beszedni, tárazni, gránátot összeszerelni kizárólag a Ledobási Ponton tudjátok, ahová IN GAME kell eljutnotok!
FEGYVER SZABÁLYOK
AEG/AEP/GBB/SHOOTI:(<400fps)
• Tárak száma és a tárakban lévő saját BB mennyisége nincs korlátozva.
• Tárazás kizárólag a ledobási ponton!
• HI CAP tárakat, ha lehet ne használjátok - ha mégis max. egy db. játszik!
• Egyes lövés és rövid sorozat engedélyezett - "5..10 BB a levegőben".
• Hosszú sorozat lövés TILOS!
TÁMOGATÓ GÉPPUSKA:(<400fps)
• Működő villa lábbal kell rendelkezniük!, vagy!
• Létező típussal megegyező replika használható!
• Fantasy csigatáras/drum mag M4/AKSU/MP5 nem használhaó!
• Egy rakasszal és rövid sorozat engedélyezett - "5..10 BB a levegőben"!
• Villalábra támasztva tüzelhetsz!!
● Épületből 20m < nagyobb távolságra lévő célpontra tüzelhetsz!
● Épületre(be) 20m < távolságról tüzelhetsz!
● Működő másodfegyver viselete és használata (játékos < 20m) kötelező!
Sniper, (<600fps) DMR (<500fps):
● Épületből 20m < nagyobb távolságra lévő célpontra HASZNÁLHATÓ!
● Épületre(be) 20m < távolságról HASZNÁLHATÓ!
● Egyszerre egy BB a levegőben!
● Tárak száma, lőszer mennyisége nincs korlátozva.
● Működő másodfegyver viselete és használata (játékos < 20m) kötelező!
Dobatás, késelés:
● Késelés engedélyezve; "X" kell rajzolnod az játékos mellére/hátára - nyiszálás TILOS!
● Lekéselt játékos nem kiálthat mediket - azonnal találat jelző és ki kell állnia a ledobási pontra!
● Dobatás csak hátulról, oldalról, szemből Tilos dobatni!
● Összelövés esetén - kizárólag szemmtől szemben történő - korrekt, sporttársi hozzáállást várunk!
Gránát, füst, piro:
● Gránát/I.E.D. kizárólag épületben használható; csak co2/green gas / piezo szirénás!
● Épület légterében; (1 gránát - 1 szoba/garázs) -és a bejárat előtti 1m sebez!
● Gránát újra töltése/össze szerelése kizárólag a ledobási ponton engedélyezett!
● Füst, piro, színházi patron egyéb home made cuccok Tiltottak!
REGISZTRÁCIÓ, RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
• Elfogadod, hogy az eseményen önszántadból, saját felelősségedre veszel részt.
• Regisztrációkor a felelősségi nyilatkozat kötelezően aláírandó!
• A felelősségi nyilatkozat nem ismerete nem ment fel felelősség alól!
• A nyilatkozat itt megtekinthető:
http://nyirsoftegyesulet.eu/sajat-felelossegi-nyilatkozat
• 18 év alatti játékosok szülői hozzájárulást igazoló nyilatkozattal vehetnek részt.
• A szülői nyilatkozat itt letölthető:
http://nyirsoftegyesulet.eu/wp-content/uploads/2014/09/szuloinyilatkozat.pdf
• A játékon videó - és fotó készül ami megosztásra kerül a Nyírsoft Extrém -és Látványsport Egyesület WEB és közösségi oldalain! Továbbá publikálható a Magyar Honvédség 2. Területvédelmi Parancsnokság weboldalán (1999.ÉVI LXXVI Trv-Szjt.)
Amennyiben nem kívánsz az említett médiákban szerepelni, viselj maszkot vagy ne regisztrálj a játékra!
• Elismered, hogy megfelelő védőfelszereléssel rendelkezel!
• A VÉDŐ-SZEMÜVEGET A PARKOLÓBAN ÉS A JÁTÉKTERÜLETEN KÖTELES VAGY VISELNI!!!
• Kijelented, hogy tanulmányoztad és megértetted a " MANHUNT " játék szabályait, figyelmesen elolvastad az AMMO DEPO játék terület biztonsági szabályait, valamint a MASZ 2015 szabályrendszert ismered, felfogtad és alkalmazni is fogod.
• Szigorúan betartjuk a MASZ 2015 fegyverkategóriák korlátozásait!
• A xCortech 3200 kronóval mért - fps szabályt sértő fegyver replikákat elcsomagolva köteles vagy átadni a szervezőnek a játék végéig!
• Egészséges vagy, fizikailag és mentálisan terhelhető, titkolt betegséged nincs!
• Aktuális betegséged, gyógyszeres kezelésed természetét jelentsd a szervezőknek és társaidnak!
• Étel allergiád, rovar allergiád jelentsd a szervezőknek és társaidnak!
• A játékterületen használatos fedezékek, elektronikai kiegészítők - és látványelemek elmozdítása, szétszerelése balesetveszélyes és TILOS!
• A játékterületet övező kerítésrendszer rongálása, valamint a bezárt ablakok, ajtók kinyitása TILOS!
• Játék közben, szervezői engedély nélkül TILOS a parkolóba mászkálás!
• A játékszervezők ügyelnek a játékkiírásban foglalt szabályok betartására.
• A szabálytalanságokat, játékkiírástól eltérő játékot köteles vagy az oldalparancsnoknak jelenteni!
• Önhatalmú bíráskodás TILOS!
• A pályán terminátorkodás, viccből egymásra lövöldözés, bosszú hadjárat szervezése TILOS!
• Játékos magatartási és találatügyi vita - hangos szóváltás kezdeményezése ellentmond
az Airsoft etikával, ne tedd - jelentsd a szervezőknek!
• A rendbontókat, saját játékot játszó öntörvényű játékosokat, valamint varázspálcával és/vagy gumicsirkével rohangálókat figyelmeztetésben részesítjük és kizárjuk a játékból!
• A játékterületen TILOS mindenféle fizikai kontaktus.
• Faji, nemzeti hovatartozásra utalás, szülőkkel kapcsolatos észrevétel alpári véleményezése
azonnali kizárást von maga után!
• A rendezvényre fórumon történő regisztrációval, belépődíj ellenében tudsz részt venni.
• A rendezvény előtt és alatt alkoholt, bármilyen tudatmódosító szer fogyasztani szigorúan TILOS!
• A játékon, mint a játék szervezői és levezetői, fenntartjuk a jogot arra, hogy fentiekben megfogalmazott nem megfelelő, etikátlan viselkedés esetén bárkit kizárjunk a játékból.
• Kizárás esetén a belépődíjat nem áll módunkban visszatéríteni.
AMMO DEPO - PÁLYA BIZTONSÁGI SZABÁLYOK
A helyszínen nem lesz ismertetve, alaposan tanulmányozzátok!
• A játékterület részben beton fallal, többségben egy kétzónás drótkerítéssel és erdősávval van elzárva a civil szférától. A külső kerítés (térképen piros vonal..) mögötti erdősáv 50-60 méteres körzetében előfordulhatnak gombaszedő civilek, ezért kiemelt figyelemmel használatos a játék térképen jól ábrázolt játék sáv.
• A drótkerítések sérült részei lebontva, sárga szalagokkal jelölve, átkelésre biztonsággal használható. A többségében ép kerítésrendszer „vezér drót” magasságig sértetlen, nem kerültek elbontásra! Az ép vagy sérült - jelöletlen kerítésen átmászni, átjárót vágni, átbújni TILOS! Szakaszonként lebontott, átjárónak kialakított részek a pályán és játék térképeken is sorszámozott sárga jelöléssel feltüntetve!
• 3-5 m és 8-10 méteres szintkülönbség jellemzi az erdős területeket. Állagát tekintve homok, puha, feltűnően omlós talaj, javasolt a magas szárú bakancs viselete. A kellemes aljnövényzetben elszórtan található vadösvény és rókalyuk, megközelítésük kiemelt figyelmet követel.
• Az erdő elhanyagolt és gondozásmentes! Sok a kidőlt, száraz rendkívül könnyen eltörhető - kar vastagságú akác. Megközelítésük nagy óvatosságot igényel. Ne használjátok kapaszkodónak, támasznak. A már eltört, elvásott törzsek 30-40 cm magasan ágaskodó maradványai fokozott figyelemmel közelítsétek.
• A fém tolvajok örökségeként az épületek környékén a volt tűzoltó kellékes - vas szekrények megrongált és vagy szétszórt fém alkatrészei hevernek a talajon, vagy a talajszint alatt.
• Az épületek 4-5 méteres földsánccal vannak körbe kerítve. A sáncon és az épületek 10 méteres körzetében kötelező egyeslövés használatos!
• A terület tűzoltó vízvezetékei és a hozzá tartozó víz aknák jól láthatóak, az akna fedelek elmozdítása szigorúan tilos és balesetveszélyes!
• A területen utólagosan épített fedezékek, barikádok többsége valamilyen veszélyforrást takar – elmozdításuk, lebontásuk, átalakításuk szigorúan tilos és balesetveszélyes.
• Mélyedések, árkok jelölőszalaggal megjelölve!
• Játékon kívüli, nem használatos területek jelölőszalaggal megjelölve, lekerítve.
• Tetőre, padlásra felmászni szigorúan tilos!
• Az épületek zárt ablakait kinyitni tilos!
• Az épületek nyitott ablaküveges részeit belőni tilos és balesetveszélyes.
• A játékterületen nyílt láng használata, tűzgyújtás (pirotechnikai játék kellékek)használata TILOS!
• Tűzgyújtás kizárólag a Harsee Bár tűzrakóhelyen engedélyezett!
• Dohányzás kijelölt, hamutartóval szerelt dohányzóhelyeken; Harsee Bár, Sky Bár, regisztrációs udvar, ledobási pontokon, HQ -n engedélyezett!
• Játék közben, kivérzési idő alatt dohányozni TILOS!
• A rongálókat felelősségre vonjuk és kitiltással fegyelmezzük.
• Minden regisztrált játékos a fentiek ismeretében, saját felelősségre lép be a játékterületre!
Köszönjük, hogy elolvastad.
Találkozunk a pályán!
Globális csevegő
...további hozzászólások