GUNFIGHT
„Semmisítsd meg az ellenfelet minden áron!”
(Infinity Ward)
A GUNFIGHT játék ötletünket a nagysikerű CALL of DUTY inspirálta. Az online szervereken játszható GUNFIGHT 2V2 játékmódot airsoftolizáltuk* és a FLATSTONE pálya adottságaira formáltuk - megtartva eredeti pálya elképzelésünket, aminek célja a CQB jellegű, gyors rajtaütések, kompetitív játékstílus, egyszerű, izgalmas és látványos játékfeladatokkal.
2V2
A GUNFIGHT célja; likvidálni az ellenfél játékosait és/vagy eljutni a zászlóval jelzett sziréna állomáshoz, ott megnyomni a győzelmet jelentő gombot a választott játékmódhoz tartozó köridőn belül.

A sziréna állomás - kód neve: M-COM
*az M-COM digitális elektronika teljes mértékben modellezi a COD GUNFIGHT játékélményt
A START-ot követően a játékosok döntik el, hogy lerohanják ellenfeleiket a teljes felszámolás reményében, vagy biztosítják az M-COM állomást azzal a céllal, hogy aktiválják azt. A játékmenetet emberi beavatkozást mellőző speciális elektronika felügyeli, úgymint: a START-ot, az M-COM elérhetőségét, az utolsó perc jelzést, a győzelmet jelentő szirénázást, valamint a döntetlen hangjelzést. A játékot a csapatok indítják a HQ-n található távirányítóval amit egy rövid szirénahang jelzi. A GUNFIGHT első két perce mindkét játékmód esetében kötelező egymás elleni küzdelem, egyfajta Team Deathmatch – gyors és agresszív letámadás az ellenfél mielőbbi likvidálása céljából - ez idő alatt az M-COM nem elérhető, nem aktiválható! A 2. percet rövid szirénahang jelzi, ekkor az M-COM elérhetővé válik: az állomás piros nyomógombját egy játékos aktiválja határozott 3..5 másodpercen át tartó folyamatos nyomva tartással: WIN!
A gombnyomás közben bekövetkezett kilövés esetén a gombot kötelező elengedni!
A játékban maradtaknak aktiválniuk kell az M-COM állomást abban az esetben is, ha az ellenfél játékosai felszámolásra kerültek ugyanis, ha nem sikerül a nyomógombot elérni a köridő vége előtt és a győzelmet jelentő folyamatos hangjelzés elmarad, úgy a játék kimenetele döntetlen, amit feltűnő szaggatott szirénahang jelzi; a kört újra kell játszani: DRAW!
A döntetlen eredmény jelzése minden esetben bekövetkezik amennyiben egyik csapatnak sem sikerül a köridő előtt M-COM aktiválása.
PROTIP: lődd ki a gombot nyomó játékost a 3..5 sec. alatt, ekkor az M-COM még nem aktiválódik!
JÁTÉKSZABÁLYOK
A speciális játékmenetnek köszönhetően nincs oldal irányítás, nincs rádió sem dress code. Egy életes körök - nincs kivérzés, nincs medik. A GUNFIGHT játékot támadófegyverekkel játszuk; SR,DMR, MG nem engedélyezett. A játékmódokhoz kapcsolódó szabályokat eligazítást követően - az M-COM állomás bemutatásával egy időben részletezzük.
A megjelent létszámtól függően a tervezett játékmódok:
- GUNFUGHT SQUAD (rajok rajok ellen: 3V3, 4V4, 5V5 - NO RANK!)
- GUNFIGHT 2V2 (rangsorolt játékmód)
A csapatok tagjait a regisztrációban illetve a helyszínen is sorsoljuk/állítjukössze.
A SQUAD játékmódja karszalag esélyes, ami van hozzátok, hiány esetén biztosítunk egyszerhasználatos szalagot.
A GUNFIGHT 2V2 rangsorok rögzítésére kerülnek!

BELÉPTETÉS
A bejárattal szemben lévő közterületen parkoló került kialakításra, amitől pár lépés a játékterület bejárata; kötelező a védőszemüveg parkolóban történő felvétele, valamint a replikákat táskában, dobozban rejtve behozni a pályára.
Pályainfo itt!
A bejárattal szemben - új helyen tudtok lecuccolni - belövésre kizárólag a kronó melleti lőtéren van lehetőségetek!
Öncélú lövöldözés a kiképzőpálya irányára és eszközeire szigorúan tilos!
FLATSTONE és a GUNFIGHT háziszabályzata max. 0,32 BB használatát engedélyez, valamint a fent részletezett fegyver szabályokat - legyetek szívesek ezt tudomásul venni a regisztráció és a használatos replika kiválasztását megelőzően!
FPS és JOULE mérérünk: max 400 fps/1.5 J. a saját, használatos BB -vel mért felső határ.


Globális csevegő
...további hozzászólások