GUNFIGHT
„Semmisítsd meg az ellenfelet minden áron!”
(Infinity Ward)
A GUNFIGHT játék ötletünket a nagysikerű CALL of DUTY inspirálta. Az online szervereken játszható GUNFIGHT 2V2 játékmódot airsoftolizáltuk és a FLATSTONE kis pálya adottságaira formáltuk - megtartva eredeti pálya elképzelésünket, aminek célja a CQB jelleg; gyors rajtaütések, kompetitív játékstílus, egyszerű, izgalmas és látványos játékfeladatokkal.
A GUNFIGHT célja; likvidálni az ellenfél játékosait és/vagy eljutnia a zászlóval jelzett sziréna állomáshoz, ott megnyomni a győzelmet jelentő gombot a választott játékmódhoz tartozó köridőn belül.
A sziréna állomás kód neve: M-COM

A startot követően a játékosok döntik el, hogy lerohanják ellenfeleiket a teljes felszámolás reményében, vagy biztosítják az M-COM állomást azzal a céllal, hogy elsőként aktiválják azt. A játékmenetet emberi beavatkozást mellőző speciális elektronika felügyeli, úgymint: a startot, az M-COM elérhetőségét, az utolsó perc jelzést, a győzelmet jelentő szirénázást, valamint a döntetlen hangjelzését. A játékot a csapatok indítják a HQ-n található indító gomb megnyomásával, amit egy rövid szirénahang jelzi (START).
A zárt pályás játéktéren kettő (2V2), vagy három – öt fős csapatok (GUNFIGHT SQUAD) küzdenek minden esetben a győzelmet jelentő M-COM aktiválása céljából!
A GUNFIGHT első két perce mindkét játékmód esetében kötelező egymás elleni küzdelem, egyfajta Team Deathmatch – gyors és agresszív letámadás az ellenfél mielőbbi likvidálása céljából - ez idő alatt az M-COM nem aktiválható! A 2. percet rövid szirénahang jelzi: ekkor az M-COM elérhető, azaz a nyomógombja aktiválható. Az M-COM állomás piros nyomógombját egy játékos aktiválja határozott három másodpercen át tartó folyamatos nyomva tartással.
A gombnyomás közben bekövetkezett kilövés esetén a gombot kötelező elengedni!
A játékban maradtaknak aktiválniuk kell az M-COM állomást abban az esetben is, ha az ellenfél játékosai felszámolásra kerültek ugyanis, ha nem sikerül a nyomógombot elérni a köridő vége előtt és a győzelmet jelentő folyamatos hangjelzés elmarad, úgy a játék kimenetele döntetlen, amit feltűnő szaggatott szirénahang jelzi; a kört újra kell játszani!
A döntetlen eredmény jelzése minden esetben bekövetkezik amennyiben egyik csapatnak sem sikerül a köridő előtt M-COM aktiválása.
Az M-COM HANGJELZÉSEI

GUNFIGHT 2V2 (három perces köridő):
- első rövid hangjelzés a játék kezdete
- második rövid hangjelzés 2. perc jelzése; M-COM elérhető, egyben az utolsó perc jelzése is, ami figyelmezteti a játékosokat, hogy egy perc maradt eldönteni a játék végkimenetelét.
- 3. perc jelzése; szaggatott hangjelzés - döntetlen
- győzelem esetén folyamatos 20 sec. jelzés

GUNFIGHT SQUAD (öt perces köridő):
- első rövid hangjelzés a játék kezdete
- második rövid hangjelzés 2. perc jelzése; M-COM elérhető
- harmadik rövid hangjelzés, egyben az utolsó 4. perc jelzése is, ami figyelmezteti a játékosokat, hogy egy perc maradt eldönteni a játék végkimenetelét.
- 5. perc jelzése; szaggatott hangjelzés – döntetlen
- győzelem esetén folyamatos 20 sec. jelzés
BELÉPTETÉS
A bejárattal szemben lévő közterületen parkoló került kialakításra, amitől pár lépés a játékterület bejárata; kötelező a védőszemüveg parkolóban történő felvétele, valamint a replikákat táskában, dobozban rejtve behozni a pályára. Pályainfo itt, vagy: https://www.dogtag.hu/palyak/nyiregyhaza/flatstone-nyiregyhaza
A bejárat melletti bal oldalra cuccolhattok - belövésre kizárólag a kronó melleti lőtéren van lehetőségetek!
Öncélú lövöldözés a kiképzőpálya irányára és eszközeire szigorúan tilos!
FLATSTONE háziszabályzata max. 0,32 BB használatát engedélyez, legyetek szívesek ezt tudomásul venni a regisztráció -és a használatos replika kiválasztását megelőzően!
FPS és JOULE mérérünk: max 400 fps/1.5 J. a használatos BB -vel mért felső határ.
(SNIPER, DMR, MG, GR: OFF)
JÁTÉKSZABÁLYOK
A speciális játékmenetnek köszönhetően nincs oldal irányítás, nincs rádió sem dress code. Egy életes körök - nincs kivérzés, nincs medik. A játékmódokhoz a szabályokat eligazítást követően - az M-COM állomás bemutatásával egy időben részletezzük.
A megjelent létszámtól függően a tervezett játékmódok:
- SQUAD (rajok - rajok ellen)
- 2V2
A csapatok tagjait a helyszínen sorsoljuk/állítjukössze.
A SQUAD játékmódja karszalag esélyes, ami van hozzátok, hiány esetén biztosítunk egyszerhasználatos szalagot.
A GUNFIGHT 2V2 rangsorok rögzítésére kerülnek!
Találkozunk a pályán!

Globális csevegő
...további hozzászólások