Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Aktuális publikus játékok

márc.15.
Forradalom a Woodland-en
márc.15.
Tavaszi ébredés
márc.15.
ADSTrain
márc.16.
Csak a rajod és más senki!
márc.22.
Jótékonysági Ragadozós játék!
márc.22.
CONQUEST

Játéknaptár

Piac ajánló

20.000 Ft
Edelény

Legaktívabb játékosok tavaly


Heimdall
48 játék

tadam
46 játék

Vaktyuk
41 játék
4.
Dudu 40 játék
5.
Spin 39 játék
6.
DIO 35 játék
7.
Ytong 34 játék
8.
Damzo 33 játék
9.
TG 32 játék
10.
Safi 30 játék

Csapat ajánló

Nyíregyháza


Feszültségponton

résztvevők / jelentkezés
 

Szervező

Szervező csapat:
A REND

Főszervező:
Heimdall

Társszervezők:
BaziJoe

DrTothOtto

Vaktyuk

Játék ideje

Kapunyitás: 2025.05.10. 07:00
Kezdés: 2025.05.10. 09:00
Befejezés: 2025.05.10. 17:00

Részvételi díj

5.000 HUF

Helyszín

Kunmadarasi Szovjet Repülőbázis



Cím:
Kunmadaras, Karcagi út, 16-os kilométerkő

GPS koordináták:
47.40787, 20.79802

A szürke hajnalban sűrű köd telepedett a határvidék erdeire. Az évek során a határ mindkét oldalán kiépített őrtornyok még kísérletet sem tettek arra, hogy beleolvadjanak a tájba. Ridegen meredtek egymásra, az egyik az Arimániai Szövetség légvonalában, a másik a Karadon Birodalom határán. A tornyokban őrök álltak, mereven figyelve a határ másik oldalát, kezeik ujjai az elsütőbillentyűk közelében pihentek. A két ország között hosszú évtizedek óta tartott a feszültség, amelyet egyetlen aláírás vagy diplomáciai nyilatkozat sem tudott enyhíteni.

A múlt heti események azonban még tovább szították a gyűlölet tűzét. Egy arimániai határőr-járőr a vád szerint karadoni területre hatolt be, ahol egy falusi lakost agyonlőtt, mielőtt visszavonult volna saját területre. Az Arimániai Szövetség tagadta az incidenst, azzal vádolva Karadont, hogy kitalálták a történetet a nemzetközi sajtó figyelmének felkeltése érdekében. Az őrtoronyban álló fiatal katonát, Daren Hothart, hideg rázta, ahogy a ködből áradt a nyirkos hajnali levegő. Alig három hete helyezték ide, de már most számolta a napokat, amíg áthelyezését nem kérheti. A toronyban az idő lassan telt, de az éberséget sosem lehetett lankadni hagyni. Az előző őrszolgálat alatt valaki látta, hogy egy karadoni őr éjszaka a határhoz közelített, és valamit elásott a fenyők alatt. Másnap már katonai járművek közlekedtek arra, és a feszültség tapinthatóvá vált. A másik oldalon, alig néhány méterre ugyanettől a helytől, John Makepeace Őrmester hasonló gondolatokkal küzdött. A karadoni határvédő csapat egyik legfiatalabb tagjaként állandó kötelékben járt előljárói parancsai szerint, de tudta, hogy a felettesei mélyen gyanakvóak minden őr mozgása iránt, amelyet az ellenség is észlelhet. Makepeace Őrmester szótlanul figyelte, ahogy a ködben megjelenik egy árnyék. Egy madár szállt le a közeli fatetőre, szárnyai alig hallható surrogásával. – Egy napon ez a csend robbanássá válik – suttogta Makepeace, még maga sem tudta, kinek szánta a szavakat. Talán a madárnak, talán az egymással szemben álló tornyoknak. Egy biztos volt: ezen a határvonalon senki sem volt valódi békében. Hirtelen egy távoli robaj törte meg a csendet. Makepeace és Hothart szinte egy időben fordították fejüket a hang irányába. A ködön át halvány füstoszlop tört az ég felé, a határtól alig néhány kilométerre. A rádiók egyszerre kezdtek recsegni mindkét oldalon. Hothart kapkodva vette fel a kapcsolatot a parancsnoksággal, míg Makepeace máris parancsokat kapott a helyszín felderítésére. Egy kémrepülő zuhant le, ez hamar kiderült mindkét fél számára. A gép, amelyet Arimánia és Karadon egyaránt tagadott, hogy hozzá tartozna, rendkívül kényes információkat tartalmazhatott. A pilóta katapultált, de sorsa ismeretlen volt, a gép roncsai azonban a határhoz vészesen közel, senki földjén hevertek. Mindkét oldal felismerte a helyzet súlyosságát: a fedélzeten lévő adatokat nem engedhették az ellenség kezére jutni....

 

MILSIM játék LARP elemekkel, ARES ALPHA használata ajánlott. Mind két oldal feladata a határvédelem biztosítása, a határsértések megakadályozása, Kémrepülő alkatrészek, merevlemezek, hírszerzési adartok begyűjtése Kiemelt küldetések végrehajtása, Outpostok üzemeltetése, utánpótlás szállítása, ezzel biztosítva, hogy továbbra is visszaálló pontként üzemeljenek.

 

Dresscode:

 

Arimániai Szövetség: Minden NATO minta + coyot

Karadon Birodalom: Minden Orosz minta + khaki

PMC: Csak Fekete ruházat

A Dresscode mellény mintára nem vonatkozik!

Ghille használata csak a SNIPER, vagy DMR! kötelező működő másodlagos fegyver, aminek 1,5 J alatt kell lennie! Sniperen nem lesz karszalag. Ha rád lő, akkor nem veled van!

Replikákra vonatkozó szabályok:

Csak létező, valós fegyverek másolatai játszanak.

kizárólag midcap, real cap tárak játszanak, kivéve a támogatót

Tárlimit: nincs,

BB- limit MAXIMUM 300 db lehet betárazva.

 BB-t vihetsz magaddal, de csak HQ-n, outposton, vagy az oldal szerinti kijelölt ponton tárazhatsz.

Chrono:

 Játékos Saját BB-vel Joule-t mérünk. Joule limitek MASZ szerint.

Pisztoly/Assault: 1.5 J

DMR: 2.2 J (az a replika, amelyik képes sorozat lövésre, NEM DMR!) + kötelező működő másodlagos fegyver, aminek 1,5 J alatt kell lennie!

Sniper: 3,3 J + kötelező működő másodlagos fegyver, aminek 1,5 J alatt kell lennie!

Azok a replikák, amik túl lépik a határt nem játszhatnak.

 Játék közben szúrópróba szerű ellenőrzéseket végzünk, mérve lesz a BB- súlya, és a torkolati energia egyaránt.

Medik szabály:

Rajonként Dedikált 1 medik,

 Kivérzési idő: 10 perc. A medik fásli fel, és le tekerésével medikel. kilött játékos fél percig lassan mozoghat, kúszhat,

Medikelés Folyamata:

- a kivérzési időn belül oda meg a medik a kilőtt játékoshoz, vagy a kilőtt játékost a csapattársa a medikhez kíséri.

-a medik lassan, és szépen feltekeri a fáslit a kilőtt játékos bármely testrészére (Kar, Láb STB.) majd lassan, szépen letekeri. ezt követen a játékos feléledt.

Kivégzés: a kilőtt játékos mellkasára gumikéssel X-et rajzolunk, ilyenkor már nem medikelhető, és a játékos visszaindul az Outpostra, vagy a HQ-ra. Illetve további lehetőség a kivégzésre, ha közelről a kivérző játékos lába mellé, a földre lövünk, és jelezzük a kivégzés tényét.

Gránát: Thunder-B/ egyéb hang gránát: 5m-es sugarú kört takarít. KIZÁRÓLAG téglafal, vagy beton fedezék nyújt védelmet. épített fedezék nem véd!

BB szóró gránát: rugós vackoknál, és 40mm-es Csak BB találat,

gázos BB szórónál 5m + BB

Robbanótöltettel működő, darabjaira szakadó, és látás zavart okozó gránátok használata szigorúan tilos!

Füst: Csak kereskedelmi forgalomban kapható füst használható, szigorúan beton felületre dobható, és az elműködést követően a játékos összeszedi maga után. Az egyéb kategóriába eső gránátokat a játékos kötelező a szervezőnek bemutatni, és a szervező fenntartja a jogot, hogy eldöntse, hogy engedélyezi-e a sporteszköz használatát.

 

Fogoly ejtés: Csak „Tiszt” ejthető foglyul, ami ezüst csillaggal lesz jelölve a Játékos gyakorlóján. Élő Tiszt is foglyul ejthető, Kilőtt tiszt medikelhető, motozható. Motozás során a nála lévő összes tárgyat tételesen fel kell sorolni, majd STOP szó kimondásával stoppolni azt pl.: pisztoly STOP, Gránát Stop, Ha az elsődleges fegyvert nem stopoljuk, akkor azt használhatja. Fogoly nem köteles együttműködni, szökhet, kiabálhat Testi kontaktus esetén is lőhet, késelhet, robbanthat, de csak a nála levő meg nem talált, és le nem stoppolt eszközöket használhatja. A fogoly helyszínen kihallgatható, nem kell elvinni sehová. A fogolynak összesen 3 kérdés tehető fel, amiből 1-re köteles igazat mondani. Kihallgatás után a tiszt automatikusan „belehal a kínvallatás okozta sérülésekbe”!

HQ: Álltalános visszaálló pont, NEM TÁMADHATÓ! Itt kap a rajod feladatot az Olalparancsnoktól!

Outpost: támadható, elfoglalható, visszafoglalható objektum, visszaállópontként is üzemel. sikeres elfoglalást követően az ellenfél rádióforgalmazása lehallgatható, és a csapatmozgások követhetők viszont visszaálló pontként nem használható. Az Outpostok utánpótlása 20 visszaállást jelent az adott pontról, amit az outpost elektronikus egysége regisztrál. Outpost támadás esetén az állomásparancsnok elindíthatja az önmegsemmisítőt, ilyenkor 30 perc múltán az outpost megsemmisül, az ott tartózkodó játékosokkal együtt. Az önmegsemmisítés leállítható. Ha sikeresen hatástalanításra kerül a bomba, tovább üzemel az outpost. Hatástalanítani a megfelelő vezeték elvágásával vagy a hatástalanító kód beírásával lehetséges. Rossz vezeték elvágása esetén a bomba azonnal felrobbanhat. Aktívált önmegsemmisítés esetén az outpost nem üzemelhet visszaálló pontként!

PMC (zárt frakció) Felbérelhető mind két oldal által, bármilyen feladatra. Ehhez arany rudak lesznek elhelyezve a pályán. A PMC oldal szabadon közlekedhet az egész pályán, indokolatlanul nem kezdeményez tűzharcot, viszont ha valaki megtámadja őket, akkor vissza fognak lőni.

PMC tarifa:

 tűzcsoport, másik tűzcsoportot támogat: 5 aranytömb

tűzcsoport, önálló hírszerzési, felderítési feladat 20 aranytömb

tűzcsoport, önálló támadás feladat 50 aranytömb

tűzcsoport, merénylet végrehajtása 80 aranytömb

FIGYELEM! A FELBÉRELT PMC KÜLDETÉSE A FELADAT VÉGREHAJTÁSÁVAL, VAGY A TŰZCSOPORT KIVÉRZÉSÉVEL VÉGET ÉR

 

Regisztrációt követően mindenki megy eligazításra, amit 8-10 fős kis csoportokban mindenki végig fog hallgatni. Regisztációt követően minden csoport be lesz kísérve az oldalának megfelelő HQ-ra, ahol Cronozás is lesz.

Éppen ezért megkérekünk minden játékost, hogy időben érkezzen, és 9:00-ra mindenki játék kezdésre alkalmas állapotban, betárazva, felszerelvényezve meg tudjon jelenni az oldalparancsnok előtt, Parancsra várva!

 

A szervező a beléptetés jogát fenntartja, vitatkozó felek a szervezővel rendezik a vitás kérdést, amennyiben nem sikerül mind két fél pihen a parkolóban, vagy haza megy.

Résztvevők

Arimániai Szövetség
Létszám: 30 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Ughal Molnár Péter
Arimán Tisztikar
Dew0n   A REND Tanyi Ádám
Ria   A REND Tóth Viktória
Sturm       A REND Bóla Bán István
Vaktyuk   A REND Nagy Sándor
Gladiators
maladojcsi Gladiators Györfi István
Tobi Gladiators Katonka Imre
Night Recons
EvilRicky Night Recons Baló Krisztián
kgabHun Night Recons Kiss Gábor
Vajk Night Recons Zabolai Vajk
Spectre - Eagle Flank
Bagett SPECTRE Müller Dávid
Bandi Eagle Flank Kovács András
Daev Eagle Flank Pék Dávid
Dome SPECTRE Demeter László
Dudu SPECTRE Dudás István
focek Eagle Flank Foczkó Ákos
Jeff SPECTRE Orosz Péter
Kamondi SPECTRE Kamondi Ádám
Karaba Eagle Flank Karaba László
KartMan SPECTRE Csukovics Dániel
Levike SPECTRE Kovács Levente-Kálmán
Manitou Eagle Flank Török Dániel
Morfejin SPECTRE Dániel Pap
Papo69 Eagle Flank Pék Károly
PPeti Eagle Flank Pék Péter
Suszi Eagle Flank Suszták Ákos
TRK SPECTRE Török Máté
vojtyek SPECTRE Tóth Béla
T.A.T.
DrTothOtto T.A.T. Tóth Ottó
Pain T.A.T. Farkas Gyula
 
Karadon Birodalom
Létszám: 17 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Monty Babos András
Vinetu Szabó Vince
Karadon Tisztikar
BaziJoe   A REND Nagy Csaba
Cseszi   A REND Cseszlai Balázs
Gimli   A REND Munkácsi János
mocsar       A REND László Zoltán
Cívis Predators
kondas94 Cívis Predators Kondás Kristóf
krisz99 Cívis Predators Szücs Krisztián
Robi Cívis Predators Bán Róbert
R.C.A.T.
Cienfuegos R.C.A.T.
Safi R.C.A.T. Sáfrány Gábor
Russian Express
Lori Russian Express Deme Loránd
VVV
Barry VVV Kovács András
K0bra VVV Pelyhe Gábor
Kenny1 VVV Müller Szilárd
TunyaHUN VVV Turcsányi Ádám
Zoli84 VVV Németh Zoltán
 
PMC
Létszám: 9 / 9 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Garry A REND Rácz Gergő
halalgyar A REND Tóth Ákos
Persistent   A REND Biró Péter Gábor
Petya1 A REND Bendik Péter
Stinger A REND Nagy Attila
TG A REND Teleki Gàbor
TomcatHUN40 A REND Takács Máté
Vendor A REND Orosz Dávid
Ytong A REND Nagy Roland
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név
AirsoftForce Horvath Gabor

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2025 powered by TRONIX webdesign
 
 
loading
clearbox ablak bezárása
slideshow megállításaslideshow elindítása