A szürke hajnalban sűrű köd telepedett a határvidék erdeire. Az évek során a határ mindkét oldalán kiépített őrtornyok még kísérletet sem tettek arra, hogy beleolvadjanak a tájba. Ridegen meredtek egymásra, az egyik az Arimániai Szövetség légvonalában, a másik a Karadon Birodalom határán. A tornyokban őrök álltak, mereven figyelve a határ másik oldalát, kezeik ujjai az elsütőbillentyűk közelében pihentek. A két ország között hosszú évtizedek óta tartott a feszültség, amelyet egyetlen aláírás vagy diplomáciai nyilatkozat sem tudott enyhíteni.
A múlt heti események azonban még tovább szították a gyűlölet tűzét. Egy arimániai határőr-járőr a vád szerint karadoni területre hatolt be, ahol egy falusi lakost agyonlőtt, mielőtt visszavonult volna saját területre. Az Arimániai Szövetség tagadta az incidenst, azzal vádolva Karadont, hogy kitalálták a történetet a nemzetközi sajtó figyelmének felkeltése érdekében. Az őrtoronyban álló fiatal katonát, Daren Hothart, hideg rázta, ahogy a ködből áradt a nyirkos hajnali levegő. Alig három hete helyezték ide, de már most számolta a napokat, amíg áthelyezését nem kérheti. A toronyban az idő lassan telt, de az éberséget sosem lehetett lankadni hagyni. Az előző őrszolgálat alatt valaki látta, hogy egy karadoni őr éjszaka a határhoz közelített, és valamit elásott a fenyők alatt. Másnap már katonai járművek közlekedtek arra, és a feszültség tapinthatóvá vált. A másik oldalon, alig néhány méterre ugyanettől a helytől, John Makepeace Őrmester hasonló gondolatokkal küzdött. A karadoni határvédő csapat egyik legfiatalabb tagjaként állandó kötelékben járt előljárói parancsai szerint, de tudta, hogy a felettesei mélyen gyanakvóak minden őr mozgása iránt, amelyet az ellenség is észlelhet. Makepeace Őrmester szótlanul figyelte, ahogy a ködben megjelenik egy árnyék. Egy madár szállt le a közeli fatetőre, szárnyai alig hallható surrogásával. – Egy napon ez a csend robbanássá válik – suttogta Makepeace, még maga sem tudta, kinek szánta a szavakat. Talán a madárnak, talán az egymással szemben álló tornyoknak. Egy biztos volt: ezen a határvonalon senki sem volt valódi békében. Hirtelen egy távoli robaj törte meg a csendet. Makepeace és Hothart szinte egy időben fordították fejüket a hang irányába. A ködön át halvány füstoszlop tört az ég felé, a határtól alig néhány kilométerre. A rádiók egyszerre kezdtek recsegni mindkét oldalon. Hothart kapkodva vette fel a kapcsolatot a parancsnoksággal, míg Makepeace máris parancsokat kapott a helyszín felderítésére. Egy kémrepülő zuhant le, ez hamar kiderült mindkét fél számára. A gép, amelyet Arimánia és Karadon egyaránt tagadott, hogy hozzá tartozna, rendkívül kényes információkat tartalmazhatott. A pilóta katapultált, de sorsa ismeretlen volt, a gép roncsai azonban a határhoz vészesen közel, senki földjén hevertek. Mindkét oldal felismerte a helyzet súlyosságát: a fedélzeten lévő adatokat nem engedhették az ellenség kezére jutni....
MILSIM játék LARP elemekkel, ARES ALPHA használata ajánlott. Mind két oldal feladata a határvédelem biztosítása, a határsértések megakadályozása, Kémrepülő alkatrészek, merevlemezek, hírszerzési adartok begyűjtése Kiemelt küldetések végrehajtása, Outpostok üzemeltetése, utánpótlás szállítása, ezzel biztosítva, hogy továbbra is visszaálló pontként üzemeljenek.
Dresscode:
Arimániai Szövetség: Minden NATO minta + coyot
Karadon Birodalom: Minden Orosz minta + khaki
PMC: Csak Fekete ruházat
A Dresscode mellény mintára nem vonatkozik!
Ghille használata csak a SNIPER, vagy DMR! kötelező működő másodlagos fegyver, aminek 1,5 J alatt kell lennie! Sniperen nem lesz karszalag. Ha rád lő, akkor nem veled van!
Replikákra vonatkozó szabályok:
Csak létező, valós fegyverek másolatai játszanak.
kizárólag midcap, real cap tárak játszanak, kivéve a támogatót
Tárlimit: nincs,
BB- limit MAXIMUM 300 db lehet betárazva.
BB-t vihetsz magaddal, de csak HQ-n, outposton, vagy az oldal szerinti kijelölt ponton tárazhatsz.
Chrono:
Játékos Saját BB-vel Joule-t mérünk. Joule limitek MASZ szerint.
Pisztoly/Assault: 1.5 J
DMR: 2.2 J (az a replika, amelyik képes sorozat lövésre, NEM DMR!) + kötelező működő másodlagos fegyver, aminek 1,5 J alatt kell lennie!
Sniper: 3,3 J + kötelező működő másodlagos fegyver, aminek 1,5 J alatt kell lennie!
Azok a replikák, amik túl lépik a határt nem játszhatnak.
Játék közben szúrópróba szerű ellenőrzéseket végzünk, mérve lesz a BB- súlya, és a torkolati energia egyaránt.
Medik szabály:
Rajonként Dedikált 1 medik,
Kivérzési idő: 10 perc. A medik fásli fel, és le tekerésével medikel. kilött játékos fél percig lassan mozoghat, kúszhat,
Medikelés Folyamata:
- a kivérzési időn belül oda meg a medik a kilőtt játékoshoz, vagy a kilőtt játékost a csapattársa a medikhez kíséri.
-a medik lassan, és szépen feltekeri a fáslit a kilőtt játékos bármely testrészére (Kar, Láb STB.) majd lassan, szépen letekeri. ezt követen a játékos feléledt.
Kivégzés: a kilőtt játékos mellkasára gumikéssel X-et rajzolunk, ilyenkor már nem medikelhető, és a játékos visszaindul az Outpostra, vagy a HQ-ra. Illetve további lehetőség a kivégzésre, ha közelről a kivérző játékos lába mellé, a földre lövünk, és jelezzük a kivégzés tényét.
Gránát: Thunder-B/ egyéb hang gránát: 5m-es sugarú kört takarít. KIZÁRÓLAG téglafal, vagy beton fedezék nyújt védelmet. épített fedezék nem véd!
BB szóró gránát: rugós vackoknál, és 40mm-es Csak BB találat,
gázos BB szórónál 5m + BB
Robbanótöltettel működő, darabjaira szakadó, és látás zavart okozó gránátok használata szigorúan tilos!
Füst: Csak kereskedelmi forgalomban kapható füst használható, szigorúan beton felületre dobható, és az elműködést követően a játékos összeszedi maga után. Az egyéb kategóriába eső gránátokat a játékos kötelező a szervezőnek bemutatni, és a szervező fenntartja a jogot, hogy eldöntse, hogy engedélyezi-e a sporteszköz használatát.
Fogoly ejtés: Csak „Tiszt” ejthető foglyul, ami ezüst csillaggal lesz jelölve a Játékos gyakorlóján. Élő Tiszt is foglyul ejthető, Kilőtt tiszt medikelhető, motozható. Motozás során a nála lévő összes tárgyat tételesen fel kell sorolni, majd STOP szó kimondásával stoppolni azt pl.: pisztoly STOP, Gránát Stop, Ha az elsődleges fegyvert nem stopoljuk, akkor azt használhatja. Fogoly nem köteles együttműködni, szökhet, kiabálhat Testi kontaktus esetén is lőhet, késelhet, robbanthat, de csak a nála levő meg nem talált, és le nem stoppolt eszközöket használhatja. A fogoly helyszínen kihallgatható, nem kell elvinni sehová. A fogolynak összesen 3 kérdés tehető fel, amiből 1-re köteles igazat mondani. Kihallgatás után a tiszt automatikusan „belehal a kínvallatás okozta sérülésekbe”!
HQ: Álltalános visszaálló pont, NEM TÁMADHATÓ! Itt kap a rajod feladatot az Olalparancsnoktól!
Outpost: támadható, elfoglalható, visszafoglalható objektum, visszaállópontként is üzemel. sikeres elfoglalást követően az ellenfél rádióforgalmazása lehallgatható, és a csapatmozgások követhetők viszont visszaálló pontként nem használható. Az Outpostok utánpótlása 20 visszaállást jelent az adott pontról, amit az outpost elektronikus egysége regisztrál. Outpost támadás esetén az állomásparancsnok elindíthatja az önmegsemmisítőt, ilyenkor 30 perc múltán az outpost megsemmisül, az ott tartózkodó játékosokkal együtt. Az önmegsemmisítés leállítható. Ha sikeresen hatástalanításra kerül a bomba, tovább üzemel az outpost. Hatástalanítani a megfelelő vezeték elvágásával vagy a hatástalanító kód beírásával lehetséges. Rossz vezeték elvágása esetén a bomba azonnal felrobbanhat. Aktívált önmegsemmisítés esetén az outpost nem üzemelhet visszaálló pontként!
PMC (zárt frakció) Felbérelhető mind két oldal által, bármilyen feladatra. Ehhez arany rudak lesznek elhelyezve a pályán. A PMC oldal szabadon közlekedhet az egész pályán, indokolatlanul nem kezdeményez tűzharcot, viszont ha valaki megtámadja őket, akkor vissza fognak lőni.
PMC tarifa:
tűzcsoport, másik tűzcsoportot támogat: 5 aranytömb
tűzcsoport, önálló hírszerzési, felderítési feladat 20 aranytömb
tűzcsoport, önálló támadás feladat 50 aranytömb
tűzcsoport, merénylet végrehajtása 80 aranytömb
FIGYELEM! A FELBÉRELT PMC KÜLDETÉSE A FELADAT VÉGREHAJTÁSÁVAL, VAGY A TŰZCSOPORT KIVÉRZÉSÉVEL VÉGET ÉR
Regisztrációt követően mindenki megy eligazításra, amit 8-10 fős kis csoportokban mindenki végig fog hallgatni. Regisztációt követően minden csoport be lesz kísérve az oldalának megfelelő HQ-ra, ahol Cronozás is lesz.
Éppen ezért megkérekünk minden játékost, hogy időben érkezzen, és 9:00-ra mindenki játék kezdésre alkalmas állapotban, betárazva, felszerelvényezve meg tudjon jelenni az oldalparancsnok előtt, Parancsra várva!
A szervező a beléptetés jogát fenntartja, vitatkozó felek a szervezővel rendezik a vitás kérdést, amennyiben nem sikerül mind két fél pihen a parkolóban, vagy haza megy.
Globális csevegő
...további hozzászólások