Nyomatékosan megkérném a jelentkezőket a játékidő betartására, egy-egy "délben-haza-kell-mennem" játékos egy egész csapat teljesítményét befolyásolhatja!
Klasszikus pont keresős, pályabejárós játék
A játék célja az, hogy több egymással szemben álló csapat egy előre meghatározott (a többi csapatétól eltérő) útvonalon haladjon végig és az egymást rendszeresen keresztező csapat mozgások során kialakuló konfliktusokat „kezeljék”. A csapatok nem ismerik előre a saját útvonaluk pontos részleteit (az állomások sorrendjét), mindig csak a soron következő állomás pozíciójáról szerezhetnek tudomást az éppen meglátogatott regisztrációs ponton. Az a csapat győz, amelyik a legrövidebb időn belül teljesíti a teljes útvonalat.
A Rajok:
~10 fős csapatok fognak egymással versengeni, mindegyik raj saját HQ-val rendelkezik, amely visszaálló pont is egyben. A HQ-k nem számítanak harci területnek, tehát tilos ostrom alá venni vagy a HQ-n tartózkodó csapatnak onnan kifelé támadni! A HQ-n a sárga találatjelző kendő viselése kötelező! A rajok külön jelöléssel NEM lesznek ellátva. Sajátokat azonosítsd, mindenki más ellenség. Minden csapatban lesz egy Medic (fehér alapon vörös keresztes karszalaggal lesz azonosítva), mely szerepet kizárólag a visszaálló ponton cserélhetnek egymás között a csapat tagok!
A Sierra Squad:
Pár fő egy külön csapatot fog alkotni, akiknek a feladata az lesz, hogy a regisztrációs pontok felkeresésében megakadályozzák a többi csapatot. Az, hogy egy rajként vagy külön-külön mozognak, magányos farkasként vadásznak vagy összehangolt rajtaütéseket szervezve gerilla harcmodort folytatnak, ez csak rajtuk múlik
Mindőjüknél egy-egy kód, amit leolvasva-bediktálva előnyhöz juttatja a rajt! Ha mindenkiét leolvassátok, akkor egy kért pontot "ajándékba kaptok"
Medic
A „Normál” Csapatok Medic rendszere:
Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.
Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendővel/sapkával tesznek a fejükre. Ezután 5 percük van a „kivérzésig”, azaz ennyi idejük van arra, hogy a saját csapatuk Medic-je gyógyítsa őket. Csak és kizárólag a Medic gyógyíthat, Ő maga is gyógyítható, kettő játékos egyidejű, egy perces élesztése által. Nincs korlátozva a gyógyítások száma Játékosonként, viszont ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott Játékos hangos „HALOTT VISSZATÉR A HQ-ra!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul a csapata visszaálló pontjára. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a Medic vagy egy másik csapat tag kihúzza a sérültet a tűzvonalból és utána fogva tartja a sérült csuklóját egy percig, majd mind a ketten folytathatják a játékot. A sérült a találatot követő első percben maga is mozoghat, de csak minimális sebességgel! (Lassú kúszás, törpejárás, tyúklépés) Amennyiben a Medic-et támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni az 1 perces gyógyítási folyamatot. A HQ-ról visszaállni minden 15. percben lehet (pl.: 10:15; 10:30; 10:45; 11:00; …).
A Sierra Squad medic rendszere:
Találat esetén hangos „MEGVOLT, KIESTEM!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendővel/sapkával tesznek a fejükre. Számukra nincs medikelés, ám van három perc kivérzési idő. A kivérzési idő letelte után azonnal a saját HQ-jára vonul és 5perc várakozás után visszaállhat a játékba.
Dresscode:
Rajonként egységes ruha ajánlott
Játékelemek:
Ládák, kódok
A játékterület egészén ládák lesznek elhelyezve, bennük kódokkal. Amennyiben ládát talál a raj bármely tagja, úgy a benne található kódot kell rádión beolvasni. Amikor beolvasod a kódot, uyganúgy rádión kapod meg, hogy mi is történik. Általában segítség lesz, ám előfordulhat "némi" hátráltatás is. A kódot NEM kötelező beolvasni, ám ha megteszi egy raj, akkor kötelezően viselni kell a hatásait. A kódot beolvasni csak és kizárólag adott helyszínen lehet, megtaláláskor. Egy kód többször is felhasználható, de egy raj adott kódot csakis egyszer olvashatja be
Sierra Squad kódok
Minden tagnál lesz egy-egy kód. Kivégzés időn belül lehet ezt megszerezni tőlük és a kódot rádión beolvasva bizonyos előnyökhöz lehet jutni. Amennyiben egy raj a Sierra Squad MINDEN tagjától megszerzi a kódját, akkor, mint egy fő díjként egy meglátogatandó pontot "megkap" a szervezőtől, oda már nem kell mennie.
Autók
Rendelkezésünkre fog állni pár darab működőképes, de közúti közlekedésre alkalmatlan gépjármű. Ezeket csak és kizárólag az arra kijelölt szervező vezetheti! A sofőr mindig VIP, kérlek ne vonjátok bele a játékba! (értelmezés: ne raboljátok el őket!!!)
Az autók tankokként viselkednek, azokból és azokat lőni lehet
Mire használjuk őket?
Off game: a kezdés előtt a saját HQra szállítjuk a messzebb kezdő rajokat
Off game: bármely veszélyhelyzetben, baleset esetén azonnal a helyszínen tudunk lenni
In game: megfelelő kódot beolvasva meg lehet kapni egy szállítást adott (vagy kért) pontra
A nap menete (Olvasd végig!!!)
Találkozó a Parkolóban. Itt lesz a regisztráció és a kronó is. Regisztrációkor 5.000.- Ft-ot kell fizetned, kapsz egy karszalagot, amit végig viselned kell. Aztán összepakolsz és mész kronózni. Eligazítás 9.30-kor. Itt kapják meg a csapatok a borítékokat, amiben a kezdési pontjuk lesz, illetve az útvonal első pontja. Ha lekésted az eligazítást, akkor megállsz a parkolóban, nem zavarod a többieket és csak utána regelsz. Ezután mindenki a raj pk által kihúzott kezdőpontra pakol, erre a napra az lesz a kijelölt Hq. Parkolóba csak akkor gyere vissza, ha feltétlen szükséges. A távolabbi pontokra kocsik viszik a rajokat. Kérlek itt ne kezd el, h 200m-re is vigyünk el, melegíts be, mert k..va sokat fogtok menni a nap folyamán… Rádión kapott jelzésre indul a játék, minden csapat egy időben indulhat el. Szünet, pihenő központilag NEM lesz, akkor pihensz, amikor akarod, ám a többiek addig is haladni fognak. Amikor vége a játéknak, a szervezőnél kell jelentkeznie mindenkinek, személyesen (!!!) és a karszalag leadásakor kap vissza mindenki 2.000.- Ft-ot.
Miért kell ez? Ez egy hatalmas terület, kb. 270.000 m2. Ha itt vki elkeveredik, baleset éri, eltűnik azt észre sem vesszük. Nem szeretnénk a játék végeztével még hajtóvadászatot végezni vki után, aki esetleg korábban hazament csak azt nem jelezte.
Játékmenet
A választott borítékban lesz a kezdőpontja a rajnak. Ide átcuccol mindenki és ide is kell visszamennie amikor újra indul. Ez safe-zone, ki- vagy belőni tilos. Innen rádión kapott jelre kell indulnia a csapatnak a borítékban kapott első pontra. Adott pontra érve a rajparancsnok (csakis ő!!!) letépi a megadott számmal jelzett tikettet. Ezen ismét lesz egy betű és egy szám. Ekkor be kell rádiózni a szervezői csatornán, bediktálni amit leszakítottatok. A betűvel jelzett pontra kell menni és az adott számú tikettet leszakítani. És így tovább…
Ládát találva két dolgot tehet a raj. Vagy figyelmen kívül hagyja és megy tovább vagy a benne található kódot beolvassa a szervezőnek. Ládát ezután visszazárni, ott hagyni, mások is ugyanúgy használhatják majd azt.
- Csakis raj pk. szakíthat tikettet!
- Azonnal rádiózni kell a szervezőnek!
- Ládát, nevezetes pontot elmozdítani, mások elől elrejteni tilos!
- Szervezői csatornát feleslegesen ne foglald!
Fps limitek: MASZ szerint
Sorozat: van
Bio BB használata kért és ajánlott
Pirotechnika szigorúan tilos!
Hanggránátok játszanak
Civis kiskönyvvel a játék: 3.000.-
Globális csevegő
...további hozzászólások