Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

55.000 Ft
Sajóvámos

Top támogatók... Köszönjük!


Persistent

Zsolt13

bikerlacee
4.
mocsar
5.
Szpeter
6.
Czaboo
7.
Safi
8.
PKristof
9.
Achmed
10.
NT

Pálya ajánló

Csapat ajánló

Debrecen


R.C. Challange - Crossfire

résztvevők / jelentkezés
 

Szervező

Szervező csapat:
Rabbit Choppers Airsoft Team

Főszervező:
Safi

Társszervezők:
DrTothOtto

Játék ideje

Kapunyitás: 2024.05.12. 08:00
Kezdés: 2024.05.12. 10:15
Befejezés: 2024.05.12. 16:00

Részvételi díj

3.000 HUF

Helyszín

R.C. Aréna



Cím:
Miskolc, Kerpely Antal u.

GPS koordináták:
48.09408, 20.71641

Üdv!

Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C. Aréna, ami a Digép ipari parkban található. A pálya egy nagy belső térrel rendelkező épület több szinttel, szobával, és lépcsővel, valamint külső épületekkel és erdős területtel.

Hely:

R.C. ARÉNA

DIGÉP Ipari Park /DIGÉP Industrial Park
Miskolc, Kerpely Antal u., 3533
48.093801, 20.720074

Szervezők:
Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét

DrTothOtto (T.A.T.)

Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek

Menetrend:

Kapunyitás: 8:00 (érkezz időben vagy jelezd a késésed)

Chrono: 8:30 (1 üres tárral érkezz )

Eligazítás: 09:45 (menetkészen, játékra készen állva)

Kezdés: ~10:15

Vége: ~16:00

 

Belépő: 09:30-ig 3000HUF, 09:30 után 4000HUF

Hölgyeknek ingyenes!

Kötelező és Javasolt felszerelés:

Kötelező a védőszemüveg használata! Elsősorban az arc vonalához szorosan illeszkedő (szivacs vagy gumiharang) perforált acéllemezes vagy polikarbonát szemüvegek használatát javasoljuk! Nekünk ez a típus vált be: https://www.taiwangun.com/tactical-glasses-goggles/panoramic-ventilated-goggle-clear-olive-pj

Vásárlás után, a használat megkezdése előtt mindig teszteld le egy erősebb replikával a szemüveg tartósságát, egy közelről (max. 1m) a szemüveg lencséjére merőlegesen leadott lövéssel!

Narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte minden Játékosnál!

Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő!

Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!

Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos!

Lámpa vagy tracer használatával történő torkolattűz imitáció a földalatti és sötét területeken kötelező!

Játék leírás:

A játék célja az, hogy hat egymással szemben álló csapat egy előre meghatározott (a többi csapatétól eltérő) útvonalon haladjon végig, és az egymást rendszeresen keresztező csapat mozgások során kialakuló konfliktusokat „kezeljék”. A csapatok nem ismerik előre a saját útvonaluk pontos részleteit (az állomások sorrendjét), mindig csak a soron következő állomás pozíciójáról szerezhetnek tudomást az éppen meglátogatott regisztrációs ponton. Az a csapat győz, amelyik a legrövidebb időn belül teljesíti a teljes útvonalat. A regisztrációs pontokon kizárólag a csapat kapitány végezheti el a pontok regisztrálását (a megfelelő cetli letépése és az útvonalnaplóban az adott pont elérési időpontjának és a következő célpont azonosítójának regisztrálása)!

A Harcoló felek:

A Csapatok

Létszám: a résztvevők 90%-a.

Csapat jelölés: csapatonként különböző színű karszalagok, mindkét felkaron.

Szerveződés: max. 10-15fős (8-12fő lövész + 2-3fő Medik) csapatok.

Célok: Lásd fentebb.

Visszaálló pont(ok):

A csapat harcképtelenné válása esetén a játék elején számukra kisorsolt alap visszaálló ponton (HQ) élednek újra negyed óránként (10:15; 10:30; 10:45; 11:00; stb.). A HQ-k nem számítanak harci területnek, tehát tilos ostroma alá venni vagy a HQ-n tartózkodó csapatnak onnan kifelé támadni! A HQ-n a sárga találatjelző kendő viselése kötelező!

Medikelés:

Minden csapatban lesz két vagy három fő Medik (extra fehér karszalaggal lesz azonosítva mindkét felkaron), kizárólag ők gyógyíthatnak. Ezt a szerepet kizárólag a visszaálló ponton cserélhetik egymás között a csapattagok! A csapattagok bármennyiszer gyógyíthatóak, viszont a Medik egyszer sem, neki az első találat után azonnal a visszaálló pontra kell mennie. A sikeres medikeléshez a sérült játékos csuklóját kell fogni egy percig megszakítás nélkül! A kivérzési idő 5perc (amit nem kötelező kivárni), ennek letelte után a játékos azonnal a visszaálló pontra megy, ahol negyed óránként lehet újra éledni.


Orvlövészek

Létszám: max. 7fő.

Csapat jelölés: nincs.

Szerveződés: max. két fős csapatok.

Célok: Vadászat a regisztrációs pontok felkeresését végző Csapatok tagjaira.

Visszaálló pont(ok):

Külön HQ-val rendelkeznek (Trafóház emelete, C-pont feletti védett ház), amely visszaálló pont is egyben. Itt a visszaállás folyamatos. A HQ-k nem számítanak harci területnek, tehát tilos ostroma alá venni vagy a HQ-n tartózkodó csapatnak onnan kifelé támadni! A HQ-n a sárga találatjelző kendő viselése kötelező!

Medikelés: Nincs medik lehetőség, az első találat után azonnal a visszaálló pontra megy az adott játékos.


Általános szabályok

Tárhasználat/BB limit:

Kizárólag mid/low/real-cap tárak használata engedélyezett!

Tárazás csak a visszaálló ponton megengedett!

Pisztolyok: kizárólag low-cap és hosszú szekrény tárak használata engedélyezett (GBB-nél max. 50BB, AEP-nél max. 100BB), viszont a tárak száma/fő nincs korlátozva.

Sotik: normál shell-ek és adapterrel max. rohamfegyver mid-cap tárak használata engedélyezett - ebben az esetben max. 50 BB/tár, viszont a tárak/shell-ek száma/fő nincs korlátozva. (az automata sotik csigatárral támogató fegyvernek minősülnek!).

Rohamfegyverek, SMG-k: táranként max. 50BB, viszont a tárak száma/fő nincs korlátozva.

Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű támogató replikáknál táranként max. 150BB lehet betárazva (a tárak száma/fő itt sincs korlátozva). Max. 3mp-es rövid sorozatok leadása engedélyezett!

Félautomata/DMR: táranként max. 50BB, viszont a tárak száma/fő nincs korlátozva, másodfegyver kötelező!

Ismétlő mesterlövész fegyverek: táranként max. 40BB, viszont a tárak száma/fő nincs korlátozva, másodfegyver kötelező!

Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!

Épületen belül 200fps-alatt mehet a hosszabb (max. 10db. BB) sorozat, illetve 200 és 300fps között engedélyezett a rövid sorozat (max. 5db. BB) is.

Kézigránátok: Kézi erővel ejtve, gurítva (nem dobva!) célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet! Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5x5m-nél kisebb alapterületű szobában mindenkit találat ért, ennél nagyobb szobában vagy nyílt terepen 5m sugarú körön belül sebez minden ott tartózkodót (ez a szabály érvényes a BB szóró gránátokra is, azaz nem csak a kiszórt BB általi találat számít). Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie. Gránát találat esetén nincs medikelés, azonnal a visszaálló pontra megy újraéledni a játékos. Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg. Visszaállásonként 1db. gránát /fő használható! A gránát használatát hangos ’’GRÁNÁT’’ kiáltással kell jelezni!

Pajzs használat: A Pajzsok maximális mérete 1,5m x 1m. Pajzs mellé kizárólag pisztolyt lehet viselni melynek esetleges sorozatlövés funkcióját (<200fps) tilos használni! Fontos: kizárólag célzott lövést lehet leadni a pajzs mögül a pisztolyt kitartva és a célzáshoz minimálisan kihajolva! Dobtár használata tilos a pisztolynál pajzs használat mellett, a max. tárkapacitás 100db. BB!

Találatjelzés

Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.

Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre. Ezután 5 percük van a „kivérzésig”, azaz ennyi idejük van arra, hogy a saját csapatuk Medic-je gyógyítsa őket. Csak és kizárólag a Medic gyógyíthat, Ő maga viszont nem gyógyítható, neki az első találat is az alap visszaálló pontra való azonnali visszatéréshez vezet. Ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott Játékos hangos „HALOTT VISSZATÉR A VISSZAÁLLÓRA!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul az alap visszaálló pontra. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a Medik vagy egy másik csapat tag kihúzza a sérültet a tűzvonalból és utána végezheti el a gyógyítást. Amennyiben a Mediket támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni a gyógyítási folyamatot.

A baráti tűz is találatnak számít, viszont ilyenkor a lövést leadó játkosnak kell bemondani a találatot és a találatjelző kendőt feltéve a visszaálló pontra menni/mediket kérni a játékmódtól függően!

Késelésnél egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb. A megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának különjelezné, azonnal a visszaálló pontra indul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben.

Különleges szabályok:

A pályán a MASZ 2015 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!

Öltöző területén nincs lövöldözés illetve a Replika nem lehet betárazva!

Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet!

Halott nem beszél! Ez alól csak abban az esetben térhetnek el, ha a csapattársai keresik rádión, ekkor is csak a annyit erősíthet meg, hogy kiesett a játékból!

A zöld hálóval letakart ablakokon/korlátokon átlövés nincs!

A3-asnál kisebb méretű nyíláson közelről nincs átlövés!

A korlátok, ablakok síkján túlra nem lóghat a replikák csöve, ablakokon/korlátokon ki/áthajolni tilos!

Az épületből kifelé illetve épületre lövésnél kizárólag egyes lövés engedélyezett!

Szinteken van átlövés.

Épületből ki és befelé csak ajtónyílásokon és ablakokon lehet lőni. Zöld Hálón átlőni tilos!

Piros-fehér jelölő szalagon áthaladni tilos, csak átlőni szabad!

Masz 2015 + Szülői engedély formanyomtatvány: (http://www.softair.hu/airsoft/szabalyzat.html)

 

Résztvevők

Alpha
Létszám: 7 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
EvilRicky Night Recons Baló Krisztián
kgabHun Night Recons Kiss Gábor
Roland1977
Szasza81 Káoszbrigád Lengyel Szabolcs
TomcatHUN40
Vajk
Zalanovics Night Recons Klobusovszki Zalán
 
Bravo
Létszám: 5 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Adamhunter Ragadozók
Cupi Ragadozók czuper jános
Lelcase Ragadozók Komódi László
roland5 Ragadozók Bota Roland
Schaff Ragadozók Schaff Attila
 
Charlie
Létszám: 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Civil A REND Szilvási László
Heimdall A REND Virág Tibor
Persistent A REND Biró Péter Gábor
TG A REND Teleki Gàbor
Vaktyuk A REND Nagy Sándor
Ytong A REND Nagy Roland
 
Delta
Létszám: 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Derzoo Derda Zoltán
Lodog M.K. Warriors Adrián Barna
Monty Babos András
nitroxhunx Jobbágy Marcell
Ruben Boros Rafael Ruben
Sanyi
 
Echo
Létszám: 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Bandi Eagle Flank Kovács András
clutch Eagle Flank Bihari Tamás
Daev Eagle Flank Pék Dávid
focek Eagle Flank Foczkó Ákos
Karaba Eagle Flank László Karaba
PPeti Eagle Flank Pék Péter
 
Foxtrot
Létszám: 9 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Banna Bodó Anna
Janii T.A.T. Nagy János Péter
KKristof Kinder Kommandó Kovács Kristóf
Pain T.A.T. Farkas Gyula
Parti T.A.T. Parti Csaba
Patrikg T.A.T. Gyarmati Patrik
Probix T.A.T. Papp Róbert
tadam Tolnai Ádám
TonyMontana U.K.A.T. Török Ádám
 
Orvlövészek
Létszám: 5 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Atlasz16 R.C.A.T. Szászfai Bence
Bob R.A.T
Neston Tengu Squad Sipos Zoltán
SALI Salánki Dániel
Spin Takács Attila
 
Szervező
Létszám: 1 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Safi R.C.A.T. Sáfrány Gábor
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2024 powered by TRONIX webdesign